DIARI D’UNA GRAFÒLOGA. BON ESTIU ALUMNES!



Amb l’arribada de l’estiu comencem a fer els canvis de cada any, pensem en les vacances, en els viatges i en temps d’oci. Tot ben diferent del que fem la resta de l’any.
Trencar amb la rutina de la feina o treure’ns del cap moltes de les preocupacions, problemes i pressions del dia a dia, és el que es sol esperar quan pensem en les vacances.
Buscar novetats, experiències i gent nova que ens aportin a la nostra vida sensacions i aires diferents, també és el que solem somiar pels dies d’estiu.


A vegades busquem amb ànsia aquest període de vacances, altres, en canvi, aquest període arriba com un premi després d’haver acabat una tasca gratificant. Aleshores gaudeixes d’aquest període de vacances com un premi a la feina ben feta

Això és una mica el que m’ha passat aquest any. He acabat les classes de Grafologia i m’ha quedat un “bon gust de boca” amb la satisfacció que els meus alumnes han acabat el curs contents i el que és millor, amb ganes de saber més.
Una de les meves alumnes quan va començar el curs em va dir: “No sé pas, que és això de la Grafologia, ni si ho utilitzaré” . Unes setmanes abans d’acabar el curs ja s’havia preinscrit en el proper  i estava realitzant anàlisi grafològics de totes les lletres i firmes que queien a les seves mans.

Tant aquesta alumna com la resta, estaven encantats del que havien aprés i, tots, volen continuar amb més classes. I, no és això només, sinó que el poder conèixer la personalitat d’un mateix o dels altres, a través de la lletra, els encanta i els entusiasma.
Per la meva part, poder transmetre’ls no només coneixements grafològics, sinó tot el que els pot brindar la grafologia, ha estat una tasca més fàcil del que em pensava, ja que van estar, en tot moment, oberts i amb un alt nivell de motivació i entusiasme.
Van contribuir a fer les classes fàcils, interessants, participatives, divertides i molt dinàmiques.

Una altra alumna em va dir “ Floren, no saps com compto els dies que falten per venir a classe” i, un altre em va dir “ per a mi, el millor dia és el dilluns, ja veus, el dilluns, el dia de la setmana que tothom avorreix, jo l’espero com el millor dia, perquè toca venir a classe de grafologia” Per una formadora, no hi ha res més gratificant que sentir aquestes paraules dels seus alumnes.

L’últim dia de classe molts alumnes ja estaven programant, a les seves agendes, dates i  horaris dels propers cursos, com si d’un viatge de vacances es tractés. Així que, per molts d’ells, tant esperades son les vacances, com el tornar a la vida quotidiana de la resta de l’any i, això està bé, perquè aparta la monotonia i el tedi de les nostres vides i ja no s’ha d’esperar l’arribada de l’estiu i les vacances per tenir noves emocions, alegries i aventures, sinó que també això es troba al setembre, amb les inscripcions als curos i les expectatives de conèixer gent nova i aprendre coses que ni t'imaginaves.

Estimats alumnes, passeu un bon estiu i ens veiem a l’octubre!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.